Se face cautarea...
9 decembrie 2013
luni, decembrie 09, 2013

"Lupii" de la Corona au obtinut doua victorii consecutive in deplasare

Hocheistii brasoveni par sa-si fi revenit. Dupa o serie de 6 infringeri pe linie in Liga MOL, dintre care ultimile trei chiar pe teren propriu, lupii au reusit un lucru mai putin asteptat. Au invins Ferencvarosi TC acasa la ei, cu 4-2, dupa ce maghiarii, cu doar o saptamina in urma, ii batusera pe brasoveni, pe Patinoarul Olimpic, cu un usturator 7-4.

Dupa acest meci, antrenorul Greg Lindqvist declara: "Dupa o serie de 6 infrangeri consecutive, presiunea pentru aceasta victorie era colosala. Am decis sa schimbam tactica si modul de joc si, am apelat la un joc extrem de agresiv. Am asteptat ca ei sa faca greseli iar noi sa profitam de pe urma acestora. Trebuie sa recunosc ca, acest tip de meci, nu este unul incitant dar, in situatia echipei, trebuia sa obtinem cele 3 puncte."

Corona si-a continuat seria de meciuri in deplasare si, aseara, au cistigat din nou, cu 3-1, in fata celor de la UTE. O victorie deloc surprinzatoare, si asteptata, obtinuta intr-o partida cu cea mai slaba echipa din Liga MOL. De aceasta data, suedezul Lindqvist a declarat dupa meci: "Am inceput meciul in forta si am marcat primii, ceea ce, pentru noi, mereu a constituit un avantaj. Am reusit sa dominam prima repriza, a urmat o repriza secunda in care am avut multe ocazii dar, din nefericire, nu am reusit sa marcam. Repriza a treia, insa, a adus o schimbare de stil din parta adveersarilor, au reusit sa puna multa presiune pe noi si, am incasat un gol. Apoi a venit Pisarenko Ievgeniy care a readus situatia in favoarea noastra si asta a fost. Am reusit sa mai aducem 3 puncte in favoarea noastra. Trebuie sa il felicit pe Polc pentru ca a reusit sa apere multe suturi ce puteau fi in defavoarea noastra. "

Dupa aceste doua victorii, Corona Wolves a urcat in clasament, de pe un neverosimil loc 6, pe 4. (vezi clasamentul aici). Astazi, lupii isi incheie deplasarea in Ungaria cu meciul impotriva celor de la Miskolci, un meci greu, din care brasovenii ar fi foarte bine daca ar scoate macar un punct.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Back to top!