Se face cautarea...
20 octombrie 2014
luni, octombrie 20, 2014

Corona Wolves Brasov - la trei minute de o performanta istorica!

Foto: Szigyártó Szabolcs
Sursa: Corona Wolves Brasov
De un singur punct avea nevoie Corona Wolves Brasov sa ajunga in turul al treilea al Cupei Continentale de Hochei. A fost foarte aproape de aceasta performanta. Doar trei minute trebuia sa mai mentina rezultatul de egalitate pe tabela de marcaj si s-ar fi clasat pe locul intai al grupei. N-a fost sa fie, insa brasovenii au parasit onorabil competitia internationala.

Dupa 3 zile de intreceri la Patinoarul Olimpic Brasov, castigatoarea grupei C a turului doi din Cupa Continentala IIHF 2015 a fost echipa poloneza KH Sanok, care a acumulat in clasament 6 puncte, fiind urmata de Corona Brasov Wolves tot cu 6 puncte dar golaveraj inferior. Pe ultimele doua locuri s-au clasat Dab. Docler si Prizma Riga, cu cate 3 puncte.

Ultimul meci care a decis invingatoarea grupei a opus, in fata unor tribune pline, cele mai bune echipe ale grupei: KH Sanok si Corona Brasov Wolves. A fost o partida de ridicat nivel tehnic si spectacular care i-a tinut cu sufletul la gura pe spectatori. KH Sanok a inceput mai bine si conducea in minutul 4 cu 2-0. Echipa brasoveana si-a revenit insa in a doua parte a primei reprize cand, de altfel, a redus din handicap prin Petres Tivadar: 1- 2, min.15.

In repriza a doua, KH Sanok a mai inscris un gol ducand scorul la 3 - 1 in favoarea ei (min.21).
Repriza a treia a consemnat revenirea echipei brasovene care, practicand un joc in viteza si luptand la sacrificiu a reusit o miraculoasa egalare in doar 3 minute, datorita golurilor inscrise de Petres Tivadar (min.51) si Obsut Jaroslav (min.54).

Finala grupei s-a decis cu 3 min. si 30 sec. inainte de expirarea timpului regulamentar cand echipa poloneza a marcat la o neatentie colectiva a lupilor. Cu scorul de 3 - 4 polonezii de la KH Sanok merg in turul 3 al competitiei, iar Corona Brasov Wolves are meritul de a fi practicat un hochei spectaculos care a atras lumea in tribune.

Dupa finala grupei, antrenorii celor doua echipe au declarant:

Frycer Miraslov, antrenor KH Sanok: “Am jucat foarte bine in primele 10 minute iar apoi am inceput sa ne retragem fara motiv. Am facut acelasi lucru si la scorul de 3 – 1. Ne-a fost teama parca sa castigam, am facut cateva greseli si apoi la scorul de 3 - 3 am inscris un gol norocos si astfel am castigat. Sunt foarte fericit si mandru de echipa. Am facut tot posibilul si efortul nostru a dat rezultate. Corona Brasov Wolves avea nevoie de 1 punct pentru a merge mai departe. Au avut fanii alaturi si ne asteptam sa nu fie un meci usor.

Jerry Andersson, antrenor principal Corona Brasov Wolves: “Nimic de spus cand pierzi in fata unei echipe mai bune. Parerea mea este ca am jucat in fata unei echipe superioare si asta s-a vazut inca din primele 10 min. cand jucatorii adversi au patinat excelent si au pasat cu abilitate. Au finalizat faze simple de gol iar acest lucru caracterizeaza o echipa mare. Eliminarile ne-au costat si dupa scorul de 3 - 3 nu am mai reusit sa marcam. Am pierdut in fata unei echipe mai bune si trebuie sa acceptam acest lucru. Insa sunt mandru ca baietii nu au renuntat si au luptat pana in ultimul moment. Aceste meciuri au insemnat o experienta in plus pentru baietii mei, utila pentru meciurile din Liga MOL.”

La sfarsitul competitiei, doi dintre componentii echipei Corona Brasov Wolves au fost nominalizati: Patrick Polc, cel mai bun portar al turneului si Jaroslav Obsut, cel mai bun fundas.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Back to top!