Logo-ul "Made in Brasov" |
Clubul Economic German din Brasov incearca de o perioada de timp sa creeze conditii de pregatire profesionala tehnica pentru tineri. Un exemplu este Scoala Profesionala Kronstadt realizata dupa modelul german care pune accentul mai mult pe invatarea practica a unei meserii. Absolventii acestei scoli pot lucra intr-una din companiile partenere care sustin activitatea institutiei de invatamint. Clubul Economic German are o strinsa colaborare si cu Universitatea Transilvania, tot in sensul pregatirii si atragerii de personal specializat catre companiile High Tech din Brasov.
Cu toate acestea, reprezentantii Clubului au constatat ca liceenii nu cunosc oportunitatile de cariera din Brasov si ca acestia prefera inca joburile necalificate din strainatate. Mesajul reprezentantilor industriei brasoveane este ca tinerii brasoveni pot aspira la locuri de munca la standarde occidentale chiar la ei acasa!
Asa s-a nascut campania "Made in Brasov", initiata de Clubul Economic German si sustinuta de companii, autoritati locale si chiar de Ambasada Germaniei la Bucuresti. Prin acest demers se doreste informarea tinerilor despre oportunitatile lor de cariera profesionala dar si atragerea de alti investitori in domeniul High Tech. Chiar si turistii sint vizati in acest proiect carora li se va demonstra ca Brasovul nu este doar un oras turistic, istoric si cultural, ci si o puternica cetate tehnologica.
"Made in Brasov" nu va fi doar un brand (care are deja si un logo) ci si numele unui Targ care se va desfasura periodic la Brasov. Prima editie are loc in aceste zile pe Terenul de Sport al Colegiului National Andrei Saguna, intre 4 si 7 septembrie. Firme precum Continental Powertrain, Draxlmaier Group, Premium Aerotec, Eurocopter, Caditec, Hutchinson sau Stabilus ii astepata pe tineri sa le arate ce produse realizeaza si sa discute despre oportunitati de cariera.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu